Avmönstring

Så har jag landat hemma i lugnets ro. Bjuder på några bilder, jag har inte tagit alla av dem, de är kanske inte av bästa kvalitet men det är några av mina favoriter!
 
(null)
En kollega tog bild från en annan båt, på väg runt i Rotterdam. Jag står längst förut på båten, assisterar kaptenen med avstånd och redo att kasta ankar om något skulle gå snett..
 
(null)
Inspektion av lanternor!
 
(null)
 
Och så den där bron. Tror det blev 10 gånger, dag och natt..
 
(null)
 
(null)
Ankomst Sankt Petersburg. Cirka 140 meter brett, med 35 meter fartyg är det inte stora marginaler...
 
(null)
Lilla racerbåten ute på tur! Jag stod uppe på däck, redo att fiska upp båten när de var klara.
 
(null)
Cirka en gång i veckan fick vi brunsviger, min absoluta favorit. Mjuk kaka med brunt socker ovanpå. Jag har vakt när det är eftermiddagskaffe, men kocken kom upp med specialleverans. Typ bästa dagen på hela veckan!
Jessica Högberg
2018-08-21 @ 12:26:07
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Så vackert du beskriver ditt arbete

Svante Lövgren
2018-09-16 @ 20:18:50

Hej Eva-Lisa!
Hoppas att du mår bra och att du skriver en artikel till årsboken Rospiggen även i år.

Vänliga hälsningar

/ Svante Lövgren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0