Avmönstringsvecka

Sista veckan ombord och jag har massor att göra. Plus att vi har övningar i utrustning varje dag. Jag var med från första början på varvet, tog ut båten från varvet som andre styrman och har gjort en tur som förste styrman, jag sitter med mycket kunskap om de här båtarna som ingen annan har. Vi har bytt hela däckbesättningen här i slutet på juli, så det är sista chansen att dela med mig av mina kunskaper.
Jag har det så bra ombord på min lilla isbrytare och jag utvecklas otroligt mycket, vi seglar bara i tätt trafikerat farvatten så min comfort zone växer hela tiden. Det känns otroligt tungt och vemodigt att lämna och veta att jag inte kommer tillbaka snart! Men jag hoppas på att rederiet kan hitta en ny passande utmaning till mig!
Kristofer
2018-08-17 @ 07:21:34

Med tanke på alla (2 st) grundstötningar man hört om i somnar så verkar det vara svårnavigerad vatten - Så bra rattat :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0